سامانه های تلفنی همخونه

سامانه های تلفنی همخونه با هدف اطلاع رسانی،آموزشی، فرهنگی،مذهبی،مسابقه و سرگرمی راه اندازی شده است

سامانه های تلفنی همخونه

سامانه های تلفنی همخونه با هدف اطلاع رسانی،آموزشی، فرهنگی،مذهبی،مسابقه و سرگرمی راه اندازی شده است

سامانه های تلفنی همخونه

سامانه های تلفنی همخونه با هدف اطلاع رسانی ، آموزشی ، مسابقه و سرگرمی در موضوعات اجتماعی ، کودکانه ، بهداشت و سلامت ،فرهنگی ، هنری و مذهبی بر بستر تلفن ثابت و همراه، در کشور توسط شرکت فراز فنون مرکزی راه اندازی شده است .

مسابقه بله یا خیر همخونه

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

این سامانه، در قالب مسابقه بله یا خیر معکوس، با هدف سرگرمی، بالا بردن سرعت پاسخگویی و تقویت حافظه در کودکان و نوجوانان، طراحی و اجرا گردیده است. این مسابقه ۳ مرحله دارد که در هر مرحله، ۱۰ سؤال از شما پرسیده می شود. در صورتی که پاسخ سؤالی بله باشد، گزینه خیر و اگر پاسخ خیر باشد، باید گزینه بله را انتخاب کنید. برای انتخاب پاسخ بله، کلید ۱ و برای انتخاب پاسخ خیر، کلید ۲ در نظر گرفته شده است.

همان طور که گفته شد، این مسابقه ۳ مرحله دارد؛ در مرحله اول ۴ ثانیه، مرحله دوم ۲ ثانیه و در مرحله سوم نیز ۱ ثانیه فرصت پاسخگویی دارید. یادتان باشد که فقط دوبار فرصت اشتباه دارید و با سومین اشتباه، از مسابقه خارج می شوید. در صورتی هم که تمام مراحل را با موفقیت طی کنید، در قرعه کشی ده ها سکه طلا، شرکت داده خواهید شد.

 

جهت مشاهده عکس به صورت کامل بر روی آن کلیک کنید

 





صفحه مسابقه بله یه خیر  همخونه 

منبع : سایت همخونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی